بررسی بازی فیفا 22 fifa22
هنگامی که FIFA 22 را انتخاب می کنید
زمان زیادی طول نمی کشد تا متوجه شوید که تمرکز اصلی EA با نسخه امسال این بازی بهبود گیم پلی است.
اجرای فناوری HyperMotion ممکن است تاثیرگذارترین تغییر گیم پلی باشد که در بیش از یک دهه گذشته در این سری دیده ایم.
من هفتههاست که نسخه خردهفروشی کامل FIFA 22 را در دست دارم و آماده هستم تا نظرات و بررسی کامل خود را به اشتراک بگذارم.
در اینجا خوبی ها، بدی ها و نتیجه نهایی FIFA 22 وجود دارد.
خوب
HyperMotion باعث می شود بازی احساس بهتری داشته باشد
هنگامی که فناوری جدید انیمیشن در یک بازی ورزشی سالانه پیاده سازی می شود،
معمولاً توصیف تأثیر مثبت یا منفی آن دشوار است. شما می توانید آن را احساس کنید، اما بیان تاثیر در کلمات یک چالش است.
در FIFA 22، فناوری جدید HyperMotion فقط 4000 انیمیشن جدید اضافه نمی کند، بلکه همه اقدامات بازیکن را به همان اندازه که تا به حال در یک بازی فیفا دیده ایم، توزیع می کند. تعداد انیمیشنهای بینظیر و برخوردهای عجیب بسیار کاهش یافته است.
همچنین تعدادی تعامل چند نفره وجود دارد که قبل از امسال بخشی از بازیهای فیفا نبودند که تجربهای شبیه به تلویزیون را ایجاد میکنند. با در دست داشتن کنترلر، اکشن مجازی در فیفا بهترین عملکرد از زمان FIFA 13 است.
مکانیک بازی جدید
مکانیک انفجاری اسپرینت یکی دیگر از تغییرات تاثیرگذار در گیم پلی است.
سرعت و عکس العمل را تا آنجا که باید در زمین مهم می کند.
سطح جدیدی از سفارشی سازی امسال در حالت حرفه ای به بازی اضافه شده است.
اکنون می توانید باشگاه خود را ایجاد کنید و نشان و استادیوم تیم را سفارشی کنید.
اگرچه به اندازه بازی های دیگر در این زمینه پیشرفته نیست، اما هنوز یک گام در مسیر درست است.
VOLTA در بازی چند نفره فوق العاده است
اعتراف می کنم، من هرگز از طرفداران ولتا یا حتی این سبک فوتبال نبوده ام. با این حال، ترکیبی از عمق، سرگرمی افسارگسیخته و جذابیت بصری مرتبط با حالت امسال آن را غیرقابل انکار می کند.
از نقطه نظر گیم پلی، سنج مهارت جدید به عنوان عملکرد اصلی عمل می کند که تجربه VOLTA را از مسابقات سنتی در فیفا جدا می کند. توانایی های امضا به تنوع بازیکنان کمک می کند، و این در هنگام استفاده از ساختار کهن الگو در هر بازی مهم است.
در نهایت، و از همه شگفتانگیزتر، من واقعاً از VOLTA Arcade لذت میبرم. گزینههای فوقالعاده تنیس پا، Dodgeball و موارد دیگر، خروج از تجربههای معمولی بازیهای ورزشی را مورد استقبال قرار میدهند. VOLTA به سمت بالا خم شد تا دومین روش مورد علاقه من برای بازی فیفا شود.
FUT Depth
همانطور که انتظار می رفت، صندوقچه FIFA Ultimate Team عمیق تر می شود.
علاوه بر برخی مفاهیم ارتقا یافته مانند Division Rivals و FUT Champions،
حالت کلکسیونی اکنون از برخی سفارشی سازی های باشگاهی استقبال می کند.
این عنصر در FUT حتی مهمتر از آن است که در حالت شغلی است، بنابراین یک افزودنی مورد استقبال است. برخلاف برخی از منتقدان، من با عنصر ریز تراکنشها در بازی خشمگین نمیشوم.
راههایی برای انجام بازی با رویکردی بدون هزینه وجود دارد، اما به صبر و نظم نیاز دارد. اگر چندین عنصر فقط برای بازیکنانی که پول نقد واقعی را خرج می کنند در دسترس باشد، ممکن است کمی متفاوت باشد. همانطور که هست، هزینه کردن هنوز به کنترل خود از طرف گیمر بستگی دارد، و من نمیدانم که بیشتر خرجکنندگان خردسالان درماندهای هستند که قلکهای خود را خالی میکنند یا اطلاعات کارت نقدی والدین خود را میدزدند.
این سال 1989 نیست. بازیها متفاوت و بسیار پیچیدهتر هستند. به طور کلی، گیمرها باید تغییرات را درک کنند و بودجه سرگرمی خود را بر اساس آن تنظیم کنند. اگر تراکنشهای خرد هدف شما نیست، به سادگی خرج نکنید.
چه به Pro Clubs نگاه کنید که اکنون می توانید بازیکنان زن را ایجاد و سفارشی کنید یا شخصی را برای استفاده از حالت حرفه ای ایجاد کنید، گزینه های جدید زیادی وجود دارد.
انتخاب های مو و گزینه های قالب گیری صورت گسترش یافته است.
ممکن است این یک افزوده یا بهبود کوچک به نظر برسد، اما جمعیت شخصی سازی فیفا سال ها نادیده گرفته شده است.
بد
سفارشی سازی هنوز وجود ندارد
حتی با وجود افزودههای جدید، ایجاد یک تیم هنوز به اندازه بازیهای ورزشی دیگر مانند NBA 2K یا حتی MLB The Show لذتبخش یا لایهلایه نیست. همچنین هیچ گزینه ای برای آپلود تصاویر برای کیت ها یا علائم جمعیت وجود ندارد.
من میدانم که چرا EA این گزینه را مجاز نمیداند،
اما با توجه به اینکه 2K هنوز در این زمینه ارائه میشود،
دادن مجوز به فیفا دشوار است.
گزینه های حالت فرانشیز هنوز برای EPL، بوندسلیگا و لالیگا مورد نیاز است
حالت حرفه ای، حتی به عنوان یک مدیر، آن عمقی را که می خواهید در یک بازی ورزشی ببینید را ندارد. به بیان ساده، حالت حرفه ای بر روی یک فرد تمرکز می کند – خواه بازیکن باشد یا مدیر. حالت فرانچایز متمرکز بر تیم، باشگاه یا لیگ است.
مورد دوم همان چیزی است که امتیازات فیفا هنوز گم شده است.
چه فایده ای از داشتن چنین المان های دقیق ارائه مخصوص لیگ بدون
ریختن بخشی از آن غوطه ور شدن در یک تجربه حالت فرنچایز کامل است.
گزینه های VOLTA تک نفره وجود ندارد
من بیشتر عاشق VOLTA هستم، اما دو مشکل اساسی وجود دارد. اول، گزینه های تک نفره محدود است. اگر گزینه های سرگرم کننده ای برای شخصیت شما وجود داشته باشد که شبیه گزینه های بازی VOLTA باشد، عالی خواهد بود.
رویدادهای تک نفره با مضامین سرگرم کننده بسیار اعتیاد آور و به خوبی قرار می گرفتند.
VOLTA Arcade دارای در دسترس بودن محدود است
این واقعیت که VOLTA Arcade، مسلماً بهترین بخش حالت بازسازیشده، تنها در آخر هفتهها در دسترس است، یک L بزرگ است. من درک میکنم که تلاش میکنیم به گیمرها یک ویژگی رویدادمانند بدهیم تا منتظر آن باشند. با این حال، شما هرگز نمی خواهید چنین عنصر قوی را پنهان یا نگه دارید.